Perhubungan di antara penggunaan e-dagang, budaya organisasi dan keupayaan organisasi dalam industri perhotelan Malaysia

E-dagang merupakan proses jual beli produk ataupun servis secara sistem berelektronik melalui internet, dan jaringan-jaringan komputer yang lain.Faktor-faktor penggunaan E-dagang, dan budaya organisasi merupakan elemen yang memberikan kesan kepada perubahan keupayaan organisasi. Oleh itu kajian ini...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mutia Sobihah Abd Halim
Format: Thesis
Language:other
Published: Terengganu: Universiti Malaysia Terengganu 2014
Subjects:
Online Access:http://dspace.psnz.umt.edu.my/xmlui/handle/123456789/3035
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:E-dagang merupakan proses jual beli produk ataupun servis secara sistem berelektronik melalui internet, dan jaringan-jaringan komputer yang lain.Faktor-faktor penggunaan E-dagang, dan budaya organisasi merupakan elemen yang memberikan kesan kepada perubahan keupayaan organisasi. Oleh itu kajian ini dijalankan untuk mengenalpasti kesan dimensi penggunaan E-dagang ke atas keupayaan organisasi di dalam industri perhotelan di Malaysia.