Penentu kepuasan penduduk terhadap perkhidmatan Majlis Perbandaran Tambon Khokpho, Thailand
Kepuasan penduduk dilihat sebagai indikator kepada kejayaan majlis perbandaran untuk memberikan perkhidmatan kepada penduduk. Bagi mencapai kepuasan, kajian diperlukan untuk mengenal pasti faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan penduduk terhadap perkhidmatan majlis perbandaran.
Saved in:
Main Author: | Aleesa, Yalaekho |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | other |
Published: |
Fakulti Pembangunan Sosial
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/123456789/1308 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Total quality management in the small and medium sized manufacturing companies in Malaysia
by: Mohamad Reeduan Mustapha
Published: (2012) -
Analisis morfologi kata kerja bahasa Arab dalam Surah Al-Waqi'ah
by: Ahmad Fakrulazizi Abu Bakar
Published: (2012) -
Bahasa Perancis I.
by: Fakulti Pembangunan Sosial
Published: (2012) -
Bahasa Arab III.
by: Fakulti Pembangunan Sosial
Published: (2012) -
Business Communication.
by: Fakulti Pembangunan Sosial
Published: (2012)