Pembangunan dan penerimaan teknologi e-modul kerja lapangan geografi pembelajaran mobile learning tingkatan 6
Kajian ini dijalankan bertujuan untuk mengkaji penggunaan kaedah pembelajaran M-learning dalam aktiviti kerja lapangan Geografi STPM berbantukan bahan bantu mengajar M-fieldwork. Kajian ini menggunakan kaedah pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk kuasi-eksperimen yang melibatkan kumpulan eksperi...
Saved in:
Main Author: | Dympna James Jemson |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39081/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39081/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39081/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Pencapaian Dan Sikap Pelajar
Tingkatan Dua Di Kulim Terhadap
Penggunaan Alat Bantu Mengajar
Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran
Geografi
by: Nadeson, Elamarin
Published: (2004) -
Keberkesanan permainan geobot terhadap orientasi matlamat, kolaboratif dan pencapaian pelajar dalam topik kemahiran geografi tingkatan empat
by: Mohamad Amran Manining
Published: (2023) -
PGT 223 - KAEDAH MENGAJAR GEOGRAFI 1 OCT 04.
by: PPIP, Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
Published: (2004) -
Mengesan Dif Dalam Item Peperiksaan Mata Pelajaran Perdagangan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) Sukatan Pelajaran Tingkatan Empat [LB1643.6. Z93 2007 f rb].
by: Haji T.A. Kunchi Koya, Zaubedah
Published: (2007) -
Pembangunan instrumen ujian pemikiran kreatif keusahawanan bagi murid tingkatan empat
by: Sufirman Arifin, et al.
Published: (2023)