Hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam fizik pelajar tingkatan empat
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam Fizik pelajar tingkatan empat. Sampel seramai 178 pelajar yang dipilih secara pensampelan rawak mudah. Kajian yang dijalankan merupakan kajian tinjauan dengan menggunakan pend...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38936/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38936/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38936/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
成為第一個發表評論!