Tinjauan penerimaan terhadap aspek hubungan etnik rentas agama dan budaya dalam kalangan pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Agama (SMKA)
Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia 2013-2025 (PPPM 2013-2025) menterjemahkan hasrat Falsafah Pendidikan Kebangsaan dan Falsafah Pendidikan Islam yang merencanakan pendidikan holistik sebagai asas untuk mencapai aspirasi pelajar. Objektif kajian ini adalah untuk memenuhi keperluan tersebut dengan...
Saved in:
Main Authors: | Habibah @ Artini Ramlie, Norshahrul Marzuki Mohd Nor, Shaharoom Hashim |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English English |
Published: |
Academics Inspired Network
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/36614/1/ABSTRACT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/36614/2/FULL%20TEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/36614/ http://dx.doi.org/10.55573/JISED.085341 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Amalan penerapan kesepaduan sosial dalam pembelajaran dan pemudahcaraan sejarah di SMKA Sabah
by: Siti Aisyah Mat Saad
Published: (2023) -
Pembangunan dan penerimaan teknologi e-modul kerja lapangan geografi pembelajaran mobile learning tingkatan 6
by: Dympna James Jemson
Published: (2023) -
Pola Interaksi Sosial Dalam Kalangan Murid Multi Etnik Di Sekolah Menengah Kebangsaan [LB1617.M2 N162 2006 f rb].
by: Mohd Yusof, Najeemah
Published: (2005) -
Perlakuan Buli Dalam Kalangan Pelajar Sekolah Menengah Agama
by: Pg Razmahayati Pg Hj Mahmud, et al.
Published: (2023) -
Kesan Pencapaian Dan Sikap Pelajar
Tingkatan Dua Di Kulim Terhadap
Penggunaan Alat Bantu Mengajar
Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran
Geografi
by: Nadeson, Elamarin
Published: (2004)