Kaedah pengajaran sejarah yang diminati pelajar dan justifikasinya

Kaedah pengajaran merupakan elemen penting dalam merangsang minat seterusnya pencapaian pelajar dalam sesuatu mata pelajaran, lebih-lebih lagi bagi mata pelajaran Sejarah yang dianggap sebagai mata pelajaran yang membosankan sejak dahulu lagi. Jesturu itu, objektif kajian ini ialah mengenalpasti kae...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Lezah @ Lejah Kiamsin, Rosy Talin
Format: Article
Language:Malay
Malay
Published: Secholian Publication 2018
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32119/2/Kaedah%20pengajaran%20sejarah%20yang%20diminati%20pelajar%20dan%20justifikasinya_ABSTRACT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32119/1/Kaedah%20pengajaran%20sejarah%20yang%20diminati%20pelajar%20dan%20justifikasinya.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32119/
https://www.msocialsciences.com/index.php/mjssh/article/view/92/77
https://doi.org/10.47405/mjssh.v3i2.92
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!