Peranan khidmat sumber luar (outsourcing) dalam amalan mcdonaldisasi di sektor perhotelan
McDonaldisasi ialah satu prinsip yang diadaptasi dari restoran makanan segera yang bertunjangkan kepada empat dimensi iaitu kecekapan, kebolehkiraan, kebolehramalan dan kawalan. Secara asasnya prinsip ini dilihat sangat cekap dan merupakan satu amalan rasional yang boleh dipraktikkan. Pengasas Teori...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Article |
语言: | English English |
出版: |
Penerbit UMS
2021
|
主题: | |
在线阅读: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/30417/1/Peranan%20khidmat%20sumber%20luar%20%28outsourcing%29%20dalam%20amalan%20mcdonaldisasi%20di%20sektor%20perhotelan.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/30417/2/Peranan%20khidmat%20sumber%20luar%20%28outsourcing%29%20dalam%20amalan%20mcdonaldisasi%20di%20sektor%20perhotelan1.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/30417/ https://jurcon.ums.edu.my/ojums/index.php/jkob/article/view/3251 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
因特网
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/30417/1/Peranan%20khidmat%20sumber%20luar%20%28outsourcing%29%20dalam%20amalan%20mcdonaldisasi%20di%20sektor%20perhotelan.pdfhttps://eprints.ums.edu.my/id/eprint/30417/2/Peranan%20khidmat%20sumber%20luar%20%28outsourcing%29%20dalam%20amalan%20mcdonaldisasi%20di%20sektor%20perhotelan1.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/30417/
https://jurcon.ums.edu.my/ojums/index.php/jkob/article/view/3251