Laporan Penganjuran Kem Saintis Muda 2017
Sebuah program yang menyediakan peluang pembelajaran sains, teknologi dan matematik melalui pendedahan kepada teknologi, inovasi berasaskan projek dan penggunaan peralatan terkini kepada pelajar-pelajar sekolah menengah adalah dicadangkan di dalam kertas kerja ini. Program yang dicadangkan ini juga...
Saved in:
Main Authors: | , , , |
---|---|
Format: | UMP News |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18470/1/Laporan_Kem_Saintis_Muda_2017.pdf http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18470/ http://fist.ump.edu.my/index.php/en/downloads/file/Laporan_Kem_Saintis_Muda_2017%252Epdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.ump.umpir.18470 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.ump.umpir.184702018-10-03T08:50:56Z http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18470/ Laporan Penganjuran Kem Saintis Muda 2017 Saifful Kamaluddin, Muzakir Muhammad Adam lee, Abdullah Nurlin, Abu Samah Muhammad Azrin, Ahmad Q Science (General) QA Mathematics QC Physics QD Chemistry QR Microbiology Sebuah program yang menyediakan peluang pembelajaran sains, teknologi dan matematik melalui pendedahan kepada teknologi, inovasi berasaskan projek dan penggunaan peralatan terkini kepada pelajar-pelajar sekolah menengah adalah dicadangkan di dalam kertas kerja ini. Program yang dicadangkan ini juga bakal mengikis stigma negatif terhadap kursus-kursus sains, teknologi dan matematik, malahan mampu membuktikan sains, teknologi dan matematik adalah menyeronokkan. 2017-08-22 UMP News NonPeerReviewed application/pdf en http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18470/1/Laporan_Kem_Saintis_Muda_2017.pdf Saifful Kamaluddin, Muzakir and Muhammad Adam lee, Abdullah and Nurlin, Abu Samah and Muhammad Azrin, Ahmad (2017) Laporan Penganjuran Kem Saintis Muda 2017. Pelajar-pelajar dari lima buah sekolah sekitar Kuantan capai sasaran kecemerlangan di dalam Kem Saintis Muda 2017 (13 - 16 Ogos 2017). . http://fist.ump.edu.my/index.php/en/downloads/file/Laporan_Kem_Saintis_Muda_2017%252Epdf |
institution |
Universiti Malaysia Pahang |
building |
UMP Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaysia Pahang |
content_source |
UMP Institutional Repository |
url_provider |
http://umpir.ump.edu.my/ |
language |
English |
topic |
Q Science (General) QA Mathematics QC Physics QD Chemistry QR Microbiology |
spellingShingle |
Q Science (General) QA Mathematics QC Physics QD Chemistry QR Microbiology Saifful Kamaluddin, Muzakir Muhammad Adam lee, Abdullah Nurlin, Abu Samah Muhammad Azrin, Ahmad Laporan Penganjuran Kem Saintis Muda 2017 |
description |
Sebuah program yang menyediakan peluang pembelajaran sains, teknologi dan matematik melalui pendedahan kepada teknologi, inovasi berasaskan projek dan penggunaan peralatan terkini kepada pelajar-pelajar sekolah menengah adalah dicadangkan di dalam kertas kerja ini. Program yang dicadangkan ini juga bakal mengikis stigma negatif terhadap kursus-kursus sains, teknologi dan matematik, malahan mampu membuktikan sains, teknologi dan matematik adalah menyeronokkan. |
format |
UMP News |
author |
Saifful Kamaluddin, Muzakir Muhammad Adam lee, Abdullah Nurlin, Abu Samah Muhammad Azrin, Ahmad |
author_facet |
Saifful Kamaluddin, Muzakir Muhammad Adam lee, Abdullah Nurlin, Abu Samah Muhammad Azrin, Ahmad |
author_sort |
Saifful Kamaluddin, Muzakir |
title |
Laporan Penganjuran Kem Saintis Muda 2017 |
title_short |
Laporan Penganjuran Kem Saintis Muda 2017 |
title_full |
Laporan Penganjuran Kem Saintis Muda 2017 |
title_fullStr |
Laporan Penganjuran Kem Saintis Muda 2017 |
title_full_unstemmed |
Laporan Penganjuran Kem Saintis Muda 2017 |
title_sort |
laporan penganjuran kem saintis muda 2017 |
publishDate |
2017 |
url |
http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18470/1/Laporan_Kem_Saintis_Muda_2017.pdf http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18470/ http://fist.ump.edu.my/index.php/en/downloads/file/Laporan_Kem_Saintis_Muda_2017%252Epdf |
_version_ |
1643668454731939840 |
score |
13.211869 |