Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna

Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang me...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Norhidayah A.Rahman
Format: Undergraduate Final Project Report
Published: 2011
Online Access:http://discol.umk.edu.my/id/eprint/5574/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang mengenali minyak masak ini berbanding minyak masak daripada jenama lain. Ini disebabkan minyak masak ini kurang menyerlah imej korporatnya berbanding dengan minyak masak yang lain seperti Buruh, Seri Murni, Mazola dan sebagainya. Dalam penulisan ini akan dirungkaikan satu persatu bagaimana dan sejauhmana keberkesanan imej korporat minyak masak cap Athlete ini kepada pengguna.