Kajian Terhadap Penjenamaan Semula Identiti Korporat Syarikat Friends Creative Design Di Georgetown, Pulau Pinang.
Penjenamaan semula syarikat dilihat sebagai satu fenomena baharu dalam sesebuah organisasi bagi tujuan pemerkasaan jenama kepada pihak-pihak yang berkepentingan. Tujuan penyelidikan ini dilaksanakan secara keseluruhannya adalah untuk membantu syarikat untuk mempunyai satu identiti yang kuat dan mamp...
Saved in:
Main Author: | Nurul Nadiah Kamaruddin |
---|---|
Format: | Undergraduate Final Project Report |
Language: | English |
Published: |
2021
|
Online Access: | http://discol.umk.edu.my/id/eprint/4027/1/NURUL%20NADIAH%20BINTI%20KAMARUDDIN%20C17B0294.pdf http://discol.umk.edu.my/id/eprint/4027/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penjenamaan Semula Identiti Korporat Bagi Syarikat Kicks Printing
by: Mohamad Aizat Mohd Nordin
Published: (2021) -
Penjenamaan semula identiti korporat Butik Stylo
by: Muhammad Shafiq, bin Kamal Shan
Published: (2012) -
Kajian Kes Terhadap Penjenamaan Semula Identiti Korporat Syarikat Kweng Design Sdn.Bhd. Di Daerah Machang, Kelantan
by: Suhaila Asyikin Mustapa
Published: (2021) -
Penjenamaan Semula Rekabentuk Identiti Korporat bagi Syarikat Chetaque Banner & Banting di Ipoh, Perak
by: Nur Aizatul Aifaa Rohadi
Published: (2021) -
Kajian Penjenamaan Semula Reka Bentuk Identiti Korporat Syarikat Fabulove Holding Sdn. Bhd Di Melaka
by: Alwani Ramli
Published: (2021)