Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan
Kajian ini mengkaji kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan. Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenalpasti jenis kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan mengkaji bagaimana ia menarik penglibatan penonton serta mengetahui bagaimana video y...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Undergraduate Final Project Report |
Language: | English |
Published: |
2021
|
Online Access: | http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/1/ASVINI%20AP%20ASO.pdf http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.umk.eprints.3898 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.umk.eprints.38982022-05-24T02:35:49Z http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/ Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan Asvini Asokan Kajian ini mengkaji kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan. Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenalpasti jenis kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan mengkaji bagaimana ia menarik penglibatan penonton serta mengetahui bagaimana video yang kreatif dapat memberi impak kepada sesebuah perniagaan. Kajian ini dijalankan berdasarkan sesebuah syarikat yang mengalami masalah dalam pembikinan video pengiklanan digital yang kreatif. 2021 Undergraduate Final Project Report NonPeerReviewed text en http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/1/ASVINI%20AP%20ASO.pdf Asvini Asokan (2021) Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan. Final Year Project thesis, Universiti Malaysia Kelantan. |
institution |
Universiti Malaysia Kelantan |
building |
Perpustakaan Universiti Malaysia Kelantan |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaysia Kelantan |
content_source |
UMK Institutional Repository |
url_provider |
http://umkeprints.umk.edu.my/ |
language |
English |
description |
Kajian ini mengkaji kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan. Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenalpasti jenis kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan mengkaji bagaimana ia menarik penglibatan penonton serta mengetahui bagaimana video yang kreatif dapat memberi impak kepada sesebuah perniagaan. Kajian ini dijalankan berdasarkan sesebuah syarikat yang mengalami masalah dalam pembikinan video pengiklanan digital yang kreatif. |
format |
Undergraduate Final Project Report |
author |
Asvini Asokan |
spellingShingle |
Asvini Asokan Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan |
author_facet |
Asvini Asokan |
author_sort |
Asvini Asokan |
title |
Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan |
title_short |
Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan |
title_full |
Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan |
title_fullStr |
Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan |
title_full_unstemmed |
Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan |
title_sort |
kajian kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan |
publishDate |
2021 |
url |
http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/1/ASVINI%20AP%20ASO.pdf http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/ |
_version_ |
1763303338434101248 |
score |
13.211869 |