Kampung Budaya Sarawak: Kajian dari aspek pengurusan pemasaran / Puteri Salha Safrudin
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji proses pengurusan pemasaran di pusat kebudayaan. Kajian dilakukan untuk melihat kepada keberkesanan dan corak pengurusan pemasaran di Malaysia, dengan melihat Kampung Budaya Sarawak sebagai kajian kes. Ia berkaitan dengan perkembangan kreativiti dan pengurusan pem...
Saved in:
Main Author: | Puteri Salha, Safrudin |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://studentsrepo.um.edu.my/6193/1/declaration_abstract_ACKNLMNT_TOC%2D1.pdf http://studentsrepo.um.edu.my/6193/2/TESIS_KAMPUNG_BUDAYA_SARAWAK_2015.pdf http://studentsrepo.um.edu.my/6193/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Strategi pemasaran pameran muzium: Kajian kes Muzium Kesenian Islam Malaysia / Muhamad Amirul Hafiz Zulkifli
by: Muhamad Amirul Hafiz , Zulkifli
Published: (2017) -
Artifak Peradaban Melayu dalam koleksi Muzium Seni Asia Universiti Malaya: Usaha mewujudkan inventori budaya / Abd. Wahid Jais
by: Jais, A.W., et al.
Published: (2007) -
Pengurusan seni : Kajian kes di muzium tekstil sarawak (MTS)
by: Rabuyah, Binti Brahim
Published: (2011) -
PENGURUSAN PENJAGAAN BAHAN KOLEKSI PAMERAN DI INSTITUSI MUZIUM : KAJIAN KES DI MUZIUM NEGERI KELANTAN
by: NUR NADZIRAH, CHE HUSSIN
Published: (2016) -
Innovation and Growth: Why Malaysian SME Needs a New Performance Measurement System
by: Nor Mahirah, Mustapha, et al.
Published: (2016)