Kesejajaran kurikulum bahasa Mandarin dan pelaksanaannya di institusi pengajian tinggi / Teh Hong Siok

Pencapaian pelajar dalam bahasa ketiga ataupun bahasa asing sering dipertikaikan oleh pihak pengurusan dan kalangan masyarakat. Kajian ini dijalankan untuk meneroka kesejajaran kurikulum antara kurikulum bertulis bahasa Mandarin dengan pelaksanaannya, yakni pelaksanaan kurikulum pengajaran oleh pens...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Teh, Hong Siok
Format: Thesis
Published: 2015
Subjects:
Online Access:http://studentsrepo.um.edu.my/5521/1/1.Front_Cover.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/2/ABSTRAK.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/3/BAB_1.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/4/BAB_2.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/5/BAB_3.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/6/BAB_4.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/7/BAB_5.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/8/Halaman_Judul.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/9/Halaman_Tajuk.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/10/JADUAL_KANDUNGAN.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/11/Lampiram_M.b.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/12/Lampiram_M.ms378.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/13/Lampiran_N.ms379.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/14/Lampiran_N.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/15/lampiran.Ma.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/16/LAMPIRAN.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/17/PENGHARGAAN.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/18/Perakuan_Keaslian_Penulisan.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/19/Rujukan.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/20/SENARAI__PEMBENTANGAN_PENERTBITAN.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/21/SENARAI_GAMBAR_RAJAH.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/22/SENARAI_JADUAL.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/23/SENARAI_LAMPIRAN.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/24/SENARAI_RAJAH.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/25/SENARAI_SINGKATAN.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/26/Sinopsis.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5521/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!