Pelaksanaan pembelajaran pemahaman mendengar dalam kurikulum bahasa Perancis di sekolah menengah di Malaysia / Nor Zihan Hussin
This qualitative study is an effort to explore the implementation of listening comprehension in the French language curriculum in Malaysian secondary schools. This study describes the process of acquiring listening skills in the French language classroom. It also examined the learning strategies use...
Saved in:
Main Author: | Nor Zihan, Hussin |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://studentsrepo.um.edu.my/3513/1/Nor_Zihan_kandungan_%26_sinopsis.pdf http://studentsrepo.um.edu.my/3513/2/Tesis_Nor_Zihan_Hussin_PHA060045.pdf http://pendeta.um.edu.my/client/default/search/results?qu=Pelaksanaan+pembelajaran+pemahaman+mendengar+dalam+kurikulum+bahasa+Perancis&te= http://studentsrepo.um.edu.my/3513/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pemahaman siswa pada pokok bahasan peluang: Studi kasus di satu sekolah menengah di Johor Bahru, Malaysia
by: Nur Aisah, M., et al.
Published: (2014) -
Pengurusan Kurikulum Sekolah Menengah Dan Hubungannya Dengan Pencapaian Akademik
by: Rosnah, Selamat
Published: (1995) -
Penguasaan perbendaharaan kata Bahasa Arab di kalangan pelajar-pelajar tingkatan tiga : satu kajian kes di Sekolah Menengah Kebangsaan (Agama) Negeri Melaka / Saifuddin Hussin.
by: Hussin, Saifuddin
Published: (2002) -
Hubungan antara pelaksanaan ibadah solat dan kecerdasan emosi dengan pencapaian akademik pelajar : satu kajian di dalam satu sekolah menengah di daerah Segamat
by: W. Dagang, Wan Ismail
Published: (2009) -
Pengurusan kurikulum dan hubungannya dengan pencapaian akademik di sekolah menengah di daerah Kota Kinabalu
by: Rahmah Awang Besar
Published: (2004)