id my.um.stud.1509
record_format eprints
spelling my.um.stud.15092013-07-19T07:38:06Z Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus / Asiah binti Haji Pariekutty. Haji Pariekutty, Asiah LB Theory and practice of education 1999 Thesis NonPeerReviewed application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/1509/1/PENDAHULUAN.pdf application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/1509/2/ABSTRAK.pdf application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/1509/3/BAB_1.pdf application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/1509/4/BAB_2.pdf application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/1509/5/BAB_3.pdf application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/1509/6/BAB_4.pdf application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/1509/7/BAB_5.pdf application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/1509/8/BIBLIOGRAFI.pdf application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/1509/9/LAMPIRAN.pdf http://www.pendeta.um.edu.my/uhtbin/cgisirsi/x/P01UTAMA/0/5?searchdata1="Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus"{245} Haji Pariekutty, Asiah (1999) Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus / Asiah binti Haji Pariekutty. Masters thesis, Universiti Malaya. http://studentsrepo.um.edu.my/1509/
institution Universiti Malaya
building UM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Malaya
content_source UM Student Repository
url_provider http://studentsrepo.um.edu.my/
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Haji Pariekutty, Asiah
Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus / Asiah binti Haji Pariekutty.
format Thesis
author Haji Pariekutty, Asiah
author_facet Haji Pariekutty, Asiah
author_sort Haji Pariekutty, Asiah
title Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus / Asiah binti Haji Pariekutty.
title_short Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus / Asiah binti Haji Pariekutty.
title_full Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus / Asiah binti Haji Pariekutty.
title_fullStr Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus / Asiah binti Haji Pariekutty.
title_full_unstemmed Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus / Asiah binti Haji Pariekutty.
title_sort gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat sekolah menengah teknik juaseh, kuala pilah, negeri sembilan darul khusus / asiah binti haji pariekutty.
publishDate 1999
url http://studentsrepo.um.edu.my/1509/1/PENDAHULUAN.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/1509/2/ABSTRAK.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/1509/3/BAB_1.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/1509/4/BAB_2.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/1509/5/BAB_3.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/1509/6/BAB_4.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/1509/7/BAB_5.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/1509/8/BIBLIOGRAFI.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/1509/9/LAMPIRAN.pdf
http://www.pendeta.um.edu.my/uhtbin/cgisirsi/x/P01UTAMA/0/5?searchdata1="Gaya pembelajaran dan pencapaian akademik di kalangan pelajar-pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Teknik Juaseh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan Darul Khusus"{245}
http://studentsrepo.um.edu.my/1509/
_version_ 1738505348371709952
score 13.19449