Tanggapan kakitangan perkhidmatan awam terhadap prinsip-prinsip pengurusan Islam / oleh Azlina bt. Abdul Aziz
Saved in:
Similar Items
-
Pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) : sokongan pengurusan atasan berdasarkan persepsi kakitangan di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur / oleh Ahmad Shukri b. Hj. Abdul Aziz.
by: Hj. Abdul Aziz, Ahmad Shukri
Published: (2000) -
Perjuangan tanpa prinsip punca kehancuran
by: Abd Rahman, Saodah
Published: (2011) -
Perbandingan kepuasan bekerja di antara pegawai dan kakitangan Kementerian Perusahaan Utama / oleh Roslan bin Mahmood
by: Mahmood, Roslan
Published: (2000) -
Reformasi pentadbiran : satu analisis persepsi, pelaksanaan kerja dan prestasi di Jabatan Imigresen Malaysia / oleh Noor Hasiah bt. Sulaiman
by: Sulaiman, Noor Hasiah
Published: (2000) -
Ke arah pewujudan perkhidmatan awam yang bersih, cekap dan amanah
by: Yeop Abdullah, Othman
Published: (1989)