Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim
Laporan Customer Satisfaction System yang akan dibangunkan ini adalah bertujuan untuk memenuhi syarat kursus Projek Ilmiah Tahap Akhir I bagi Sarjana Muda Teknologi Maklumat. Sistem ini merupakan aplikasi berasaskan web yang boleh memasuki sistem secara pelayar web.Sistem ini terbahagi kepada dua mo...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://studentsrepo.um.edu.my/11341/1/Dang_Wanni_Ibrahim_0203.pdf http://studentsrepo.um.edu.my/11341/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.um.stud.11341 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.um.stud.113412021-07-06T04:19:56Z Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim Dang Wanni , Ibrahim QA75 Electronic computers. Computer science QA76 Computer software Laporan Customer Satisfaction System yang akan dibangunkan ini adalah bertujuan untuk memenuhi syarat kursus Projek Ilmiah Tahap Akhir I bagi Sarjana Muda Teknologi Maklumat. Sistem ini merupakan aplikasi berasaskan web yang boleh memasuki sistem secara pelayar web.Sistem ini terbahagi kepada dua modul yang dicadangkan iaitu Modul Pentadbir dan Modul Pembekal. Sistem merupakan salah satu Pengurusan Perhubungan Pelanggan (Customer Relationship Management) yang memenuhi permintaan sesebuah syarikat besar di dalam melaksanakan kerja harian mereka. Sistem pengendalian yang digunakan untuk membangunkan sistem ini adalah Windows 98. Manakala Perisian yang dicadangkan untuk pembangunan sistem ini adalah zope 2.5.1 iaitu salah satu perisian yang digunakan untuk membuat mengimplementasikan berasakan web yang mempunyai pangkalan data dan pelayannya sendiri. Di samping itu terdapat perisian yang digunakan untuk membantu pembangunan sistem seperti Macromedia Dreamweaver Ultra Dev 4.0, Adobe Photoshop 6.0, Microsoft Visio Profesional 2002, dan Microsoft Word 2000. Laporan ini mengandungi perkara-perkara seperti pengenalan projek, kajian litersi, metodologi yang digunakan, analisis sistem, rekabentuk antaramuka yang dicadangkan dan kesimpulan keseluruhan. 2003 Thesis NonPeerReviewed application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/11341/1/Dang_Wanni_Ibrahim_0203.pdf Dang Wanni , Ibrahim (2003) Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim. Undergraduates thesis, University of Malaya. http://studentsrepo.um.edu.my/11341/ |
institution |
Universiti Malaya |
building |
UM Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaya |
content_source |
UM Student Repository |
url_provider |
http://studentsrepo.um.edu.my/ |
topic |
QA75 Electronic computers. Computer science QA76 Computer software |
spellingShingle |
QA75 Electronic computers. Computer science QA76 Computer software Dang Wanni , Ibrahim Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim |
description |
Laporan Customer Satisfaction System yang akan dibangunkan ini adalah bertujuan untuk memenuhi syarat kursus Projek Ilmiah Tahap Akhir I bagi Sarjana Muda Teknologi Maklumat. Sistem ini merupakan aplikasi berasaskan web yang boleh memasuki sistem secara pelayar web.Sistem ini terbahagi kepada dua modul yang dicadangkan iaitu Modul Pentadbir dan Modul Pembekal. Sistem merupakan salah satu Pengurusan Perhubungan Pelanggan (Customer Relationship Management) yang memenuhi permintaan sesebuah syarikat besar di dalam melaksanakan kerja harian mereka. Sistem pengendalian yang digunakan untuk membangunkan sistem ini adalah Windows 98. Manakala Perisian yang dicadangkan untuk pembangunan sistem ini adalah zope 2.5.1 iaitu salah satu perisian yang digunakan untuk membuat mengimplementasikan berasakan web yang mempunyai pangkalan data dan pelayannya sendiri. Di samping itu terdapat perisian yang digunakan untuk membantu pembangunan sistem seperti Macromedia Dreamweaver Ultra Dev 4.0, Adobe Photoshop 6.0, Microsoft Visio Profesional 2002, dan Microsoft Word 2000. Laporan ini mengandungi perkara-perkara seperti pengenalan projek, kajian litersi, metodologi yang digunakan, analisis sistem, rekabentuk antaramuka yang dicadangkan dan kesimpulan keseluruhan. |
format |
Thesis |
author |
Dang Wanni , Ibrahim |
author_facet |
Dang Wanni , Ibrahim |
author_sort |
Dang Wanni , Ibrahim |
title |
Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim |
title_short |
Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim |
title_full |
Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim |
title_fullStr |
Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim |
title_full_unstemmed |
Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim |
title_sort |
customer satisfaction system (css) / dang wanni ibrahim |
publishDate |
2003 |
url |
http://studentsrepo.um.edu.my/11341/1/Dang_Wanni_Ibrahim_0203.pdf http://studentsrepo.um.edu.my/11341/ |
_version_ |
1738506471649312768 |
score |
13.211869 |