Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]

Perkhidmatan pengangkutan bas ekspres adalah satu cabang pengangkutan penumpang yang terpenting di Malaysia, yang mana dapat menyumbang dalam proses pembangunan negara. Dalam hubungan ini Ekspres Nasional Berhad adalah satu-satunya syarikat pengangkutan bas milik bumiputra yang telah memainkan peran...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Md. Shah, Abdul Rashid, Mohd. Tahar, Abdul Razak, Abd. Hanan, Khairul Anwar, Shaharudin, Mohd. Adnan, Ahmad, Mohd. Sani, Kamarudin, Suhaimi
Format: Student Project
Language:English
Published: 1987
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/1/94521.PDF
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uitm.ir.94521
record_format eprints
spelling my.uitm.ir.945212024-05-12T07:59:42Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/ Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al] Md. Shah, Abdul Rashid Mohd. Tahar, Abdul Razak Abd. Hanan, Khairul Anwar Shaharudin, Mohd. Adnan Ahmad, Mohd. Sani Kamarudin, Suhaimi Consumer satisfaction Customer services. Customer relations Perkhidmatan pengangkutan bas ekspres adalah satu cabang pengangkutan penumpang yang terpenting di Malaysia, yang mana dapat menyumbang dalam proses pembangunan negara. Dalam hubungan ini Ekspres Nasional Berhad adalah satu-satunya syarikat pengangkutan bas milik bumiputra yang telah memainkan peranan yang besar dalam perkhidmatan bas ekspres di Semenanjung Malaysia. Untuk mempertingkatkan lagi perkhidmatan kepada penumpang- penumpang, Ekspres Nasional Berhad telah memperkenalkan sistem tiket berkomputer pada 15 Januari 1987. Pengenalan sistem komputer dalam penjualan tiket adalah langkah pertama dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatannya kepada orang ramai. 1987 Student Project NonPeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/1/94521.PDF Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]. (1987) [Student Project] (Unpublished)
institution Universiti Teknologi Mara
building Tun Abdul Razak Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Mara
content_source UiTM Institutional Repository
url_provider http://ir.uitm.edu.my/
language English
topic Consumer satisfaction
Customer services. Customer relations
spellingShingle Consumer satisfaction
Customer services. Customer relations
Md. Shah, Abdul Rashid
Mohd. Tahar, Abdul Razak
Abd. Hanan, Khairul Anwar
Shaharudin, Mohd. Adnan
Ahmad, Mohd. Sani
Kamarudin, Suhaimi
Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]
description Perkhidmatan pengangkutan bas ekspres adalah satu cabang pengangkutan penumpang yang terpenting di Malaysia, yang mana dapat menyumbang dalam proses pembangunan negara. Dalam hubungan ini Ekspres Nasional Berhad adalah satu-satunya syarikat pengangkutan bas milik bumiputra yang telah memainkan peranan yang besar dalam perkhidmatan bas ekspres di Semenanjung Malaysia. Untuk mempertingkatkan lagi perkhidmatan kepada penumpang- penumpang, Ekspres Nasional Berhad telah memperkenalkan sistem tiket berkomputer pada 15 Januari 1987. Pengenalan sistem komputer dalam penjualan tiket adalah langkah pertama dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatannya kepada orang ramai.
format Student Project
author Md. Shah, Abdul Rashid
Mohd. Tahar, Abdul Razak
Abd. Hanan, Khairul Anwar
Shaharudin, Mohd. Adnan
Ahmad, Mohd. Sani
Kamarudin, Suhaimi
author_facet Md. Shah, Abdul Rashid
Mohd. Tahar, Abdul Razak
Abd. Hanan, Khairul Anwar
Shaharudin, Mohd. Adnan
Ahmad, Mohd. Sani
Kamarudin, Suhaimi
author_sort Md. Shah, Abdul Rashid
title Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]
title_short Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]
title_full Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]
title_fullStr Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]
title_full_unstemmed Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]
title_sort kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas ekspres nasional berhad di kuala lumpur / abdul rashid md. shah ... [et.al]
publishDate 1987
url https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/1/94521.PDF
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/
_version_ 1800100609483866112
score 13.18916