Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]
Perkhidmatan pengangkutan bas ekspres adalah satu cabang pengangkutan penumpang yang terpenting di Malaysia, yang mana dapat menyumbang dalam proses pembangunan negara. Dalam hubungan ini Ekspres Nasional Berhad adalah satu-satunya syarikat pengangkutan bas milik bumiputra yang telah memainkan peran...
Saved in:
Main Authors: | , , , , , |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
1987
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/1/94521.PDF https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.uitm.ir.94521 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.uitm.ir.945212024-05-12T07:59:42Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/ Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al] Md. Shah, Abdul Rashid Mohd. Tahar, Abdul Razak Abd. Hanan, Khairul Anwar Shaharudin, Mohd. Adnan Ahmad, Mohd. Sani Kamarudin, Suhaimi Consumer satisfaction Customer services. Customer relations Perkhidmatan pengangkutan bas ekspres adalah satu cabang pengangkutan penumpang yang terpenting di Malaysia, yang mana dapat menyumbang dalam proses pembangunan negara. Dalam hubungan ini Ekspres Nasional Berhad adalah satu-satunya syarikat pengangkutan bas milik bumiputra yang telah memainkan peranan yang besar dalam perkhidmatan bas ekspres di Semenanjung Malaysia. Untuk mempertingkatkan lagi perkhidmatan kepada penumpang- penumpang, Ekspres Nasional Berhad telah memperkenalkan sistem tiket berkomputer pada 15 Januari 1987. Pengenalan sistem komputer dalam penjualan tiket adalah langkah pertama dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatannya kepada orang ramai. 1987 Student Project NonPeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/1/94521.PDF Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al]. (1987) [Student Project] (Unpublished) |
institution |
Universiti Teknologi Mara |
building |
Tun Abdul Razak Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Teknologi Mara |
content_source |
UiTM Institutional Repository |
url_provider |
http://ir.uitm.edu.my/ |
language |
English |
topic |
Consumer satisfaction Customer services. Customer relations |
spellingShingle |
Consumer satisfaction Customer services. Customer relations Md. Shah, Abdul Rashid Mohd. Tahar, Abdul Razak Abd. Hanan, Khairul Anwar Shaharudin, Mohd. Adnan Ahmad, Mohd. Sani Kamarudin, Suhaimi Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al] |
description |
Perkhidmatan pengangkutan bas ekspres adalah satu cabang pengangkutan penumpang yang terpenting di Malaysia, yang mana dapat menyumbang dalam proses pembangunan negara. Dalam hubungan ini Ekspres Nasional Berhad adalah satu-satunya syarikat pengangkutan bas milik bumiputra yang telah memainkan peranan yang besar dalam perkhidmatan bas ekspres di Semenanjung Malaysia. Untuk mempertingkatkan lagi perkhidmatan kepada penumpang- penumpang, Ekspres Nasional Berhad telah memperkenalkan sistem tiket berkomputer pada 15 Januari 1987. Pengenalan sistem komputer dalam penjualan tiket adalah langkah pertama dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatannya kepada orang ramai. |
format |
Student Project |
author |
Md. Shah, Abdul Rashid Mohd. Tahar, Abdul Razak Abd. Hanan, Khairul Anwar Shaharudin, Mohd. Adnan Ahmad, Mohd. Sani Kamarudin, Suhaimi |
author_facet |
Md. Shah, Abdul Rashid Mohd. Tahar, Abdul Razak Abd. Hanan, Khairul Anwar Shaharudin, Mohd. Adnan Ahmad, Mohd. Sani Kamarudin, Suhaimi |
author_sort |
Md. Shah, Abdul Rashid |
title |
Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al] |
title_short |
Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al] |
title_full |
Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al] |
title_fullStr |
Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al] |
title_full_unstemmed |
Kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas Ekspres Nasional Berhad di Kuala Lumpur / Abdul Rashid Md. Shah ... [et.al] |
title_sort |
kajian mengenai keberkesanan sistem penjualan dan penempahan tiket berkomputer, perkhidmatan bas ekspres nasional berhad di kuala lumpur / abdul rashid md. shah ... [et.al] |
publishDate |
1987 |
url |
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/1/94521.PDF https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/94521/ |
_version_ |
1800100609483866112 |
score |
13.18916 |