Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]

Penswastaan perkhidmatan pos adalah suatu perkara yang tidak asing lagi kepada mas'yarakat Malaysia dalam tempoh lebih dua tahun dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan dan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada orangramai.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Awang, Ani, Basar, Suzana Rita, Noor, Fartini Hanim, Abdul Karim, Rozita
Format: Student Project
Language:English
Published: Faculty of Administrative Science and Policy Studies 1994
Subjects:
Online Access:http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/1/PP_ANI%20AWANG%20AM%2094_5%201.pdf
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uitm.ir.8959
record_format eprints
spelling my.uitm.ir.89592016-05-26T08:59:14Z http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/ Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.] Awang, Ani Basar, Suzana Rita Noor, Fartini Hanim Abdul Karim, Rozita Malaysia Malaysia Penswastaan perkhidmatan pos adalah suatu perkara yang tidak asing lagi kepada mas'yarakat Malaysia dalam tempoh lebih dua tahun dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan dan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada orangramai. Faculty of Administrative Science and Policy Studies 1994 Student Project NonPeerReviewed text en http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/1/PP_ANI%20AWANG%20AM%2094_5%201.pdf Awang, Ani and Basar, Suzana Rita and Noor, Fartini Hanim and Abdul Karim, Rozita (1994) Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]. [Student Project] (Unpublished)
institution Universiti Teknologi Mara
building Tun Abdul Razak Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Mara
content_source UiTM Institutional Repository
url_provider http://ir.uitm.edu.my/
language English
topic Malaysia
Malaysia
spellingShingle Malaysia
Malaysia
Awang, Ani
Basar, Suzana Rita
Noor, Fartini Hanim
Abdul Karim, Rozita
Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
description Penswastaan perkhidmatan pos adalah suatu perkara yang tidak asing lagi kepada mas'yarakat Malaysia dalam tempoh lebih dua tahun dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan dan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada orangramai.
format Student Project
author Awang, Ani
Basar, Suzana Rita
Noor, Fartini Hanim
Abdul Karim, Rozita
author_facet Awang, Ani
Basar, Suzana Rita
Noor, Fartini Hanim
Abdul Karim, Rozita
author_sort Awang, Ani
title Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_short Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_full Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_fullStr Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_full_unstemmed Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_sort sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di shah alam setelah diswastakan. satu tinjauan / ani awang ... [et al.]
publisher Faculty of Administrative Science and Policy Studies
publishDate 1994
url http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/1/PP_ANI%20AWANG%20AM%2094_5%201.pdf
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/
_version_ 1685648258883387392
score 13.160551