Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan
Laporan perlu disediakan dalam tempoh 2 minggu selepas program tamat untuk dibentangkan di mesyuarat Pengurusan IPSIS
Saved in:
Main Authors: | , , , , , , , , , , , |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/1/85480.PDF https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.uitm.ir.85480 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.uitm.ir.854802023-10-10T14:48:38Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/ Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan Mohd Nordin, Safari Shariff, Siti Halijjah ( Prof. Madya. Dr.) Aziz, Anealka ( Prof. Madya. Dr.) Mat Jaya, Siti Aishah Mohd Ali, Mohd Tajudin (Dr.) Daud, Noorizam (Prof. Madya. Dr.) Zainal, Mohd Zaini Mohd Najid, Siti Nurdini Ramli, Haslina Anuar Ramlee, Syaiful Ayub, Fatimah Hashim, Noor Haszaryna Universiti Teknologi MARA T Technology (General) Laporan perlu disediakan dalam tempoh 2 minggu selepas program tamat untuk dibentangkan di mesyuarat Pengurusan IPSIS 2014 Conference or Workshop Item NonPeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/1/85480.PDF Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan. (2014) In: Mini Konvensyen KIK Zon Tengah 2014. (Unpublished) |
institution |
Universiti Teknologi Mara |
building |
Tun Abdul Razak Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Teknologi Mara |
content_source |
UiTM Institutional Repository |
url_provider |
http://ir.uitm.edu.my/ |
language |
English |
topic |
Universiti Teknologi MARA T Technology (General) |
spellingShingle |
Universiti Teknologi MARA T Technology (General) Mohd Nordin, Safari Shariff, Siti Halijjah ( Prof. Madya. Dr.) Aziz, Anealka ( Prof. Madya. Dr.) Mat Jaya, Siti Aishah Mohd Ali, Mohd Tajudin (Dr.) Daud, Noorizam (Prof. Madya. Dr.) Zainal, Mohd Zaini Mohd Najid, Siti Nurdini Ramli, Haslina Anuar Ramlee, Syaiful Ayub, Fatimah Hashim, Noor Haszaryna Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan |
description |
Laporan perlu disediakan dalam tempoh 2 minggu selepas program tamat untuk dibentangkan di mesyuarat Pengurusan IPSIS |
format |
Conference or Workshop Item |
author |
Mohd Nordin, Safari Shariff, Siti Halijjah ( Prof. Madya. Dr.) Aziz, Anealka ( Prof. Madya. Dr.) Mat Jaya, Siti Aishah Mohd Ali, Mohd Tajudin (Dr.) Daud, Noorizam (Prof. Madya. Dr.) Zainal, Mohd Zaini Mohd Najid, Siti Nurdini Ramli, Haslina Anuar Ramlee, Syaiful Ayub, Fatimah Hashim, Noor Haszaryna |
author_facet |
Mohd Nordin, Safari Shariff, Siti Halijjah ( Prof. Madya. Dr.) Aziz, Anealka ( Prof. Madya. Dr.) Mat Jaya, Siti Aishah Mohd Ali, Mohd Tajudin (Dr.) Daud, Noorizam (Prof. Madya. Dr.) Zainal, Mohd Zaini Mohd Najid, Siti Nurdini Ramli, Haslina Anuar Ramlee, Syaiful Ayub, Fatimah Hashim, Noor Haszaryna |
author_sort |
Mohd Nordin, Safari |
title |
Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan |
title_short |
Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan |
title_full |
Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan |
title_fullStr |
Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan |
title_full_unstemmed |
Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan |
title_sort |
mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan |
publishDate |
2014 |
url |
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/1/85480.PDF https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/ |
_version_ |
1779442798183841792 |
score |
13.211869 |