Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan

Laporan perlu disediakan dalam tempoh 2 minggu selepas program tamat untuk dibentangkan di mesyuarat Pengurusan IPSIS

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mohd Nordin, Safari, Shariff, Siti Halijjah ( Prof. Madya. Dr.), Aziz, Anealka ( Prof. Madya. Dr.), Mat Jaya, Siti Aishah, Mohd Ali, Mohd Tajudin (Dr.), Daud, Noorizam (Prof. Madya. Dr.), Zainal, Mohd Zaini, Mohd Najid, Siti Nurdini, Ramli, Haslina, Anuar Ramlee, Syaiful, Ayub, Fatimah, Hashim, Noor Haszaryna
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: 2014
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/1/85480.PDF
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uitm.ir.85480
record_format eprints
spelling my.uitm.ir.854802023-10-10T14:48:38Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/ Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan Mohd Nordin, Safari Shariff, Siti Halijjah ( Prof. Madya. Dr.) Aziz, Anealka ( Prof. Madya. Dr.) Mat Jaya, Siti Aishah Mohd Ali, Mohd Tajudin (Dr.) Daud, Noorizam (Prof. Madya. Dr.) Zainal, Mohd Zaini Mohd Najid, Siti Nurdini Ramli, Haslina Anuar Ramlee, Syaiful Ayub, Fatimah Hashim, Noor Haszaryna Universiti Teknologi MARA T Technology (General) Laporan perlu disediakan dalam tempoh 2 minggu selepas program tamat untuk dibentangkan di mesyuarat Pengurusan IPSIS 2014 Conference or Workshop Item NonPeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/1/85480.PDF Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan. (2014) In: Mini Konvensyen KIK Zon Tengah 2014. (Unpublished)
institution Universiti Teknologi Mara
building Tun Abdul Razak Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Mara
content_source UiTM Institutional Repository
url_provider http://ir.uitm.edu.my/
language English
topic Universiti Teknologi MARA
T Technology (General)
spellingShingle Universiti Teknologi MARA
T Technology (General)
Mohd Nordin, Safari
Shariff, Siti Halijjah ( Prof. Madya. Dr.)
Aziz, Anealka ( Prof. Madya. Dr.)
Mat Jaya, Siti Aishah
Mohd Ali, Mohd Tajudin (Dr.)
Daud, Noorizam (Prof. Madya. Dr.)
Zainal, Mohd Zaini
Mohd Najid, Siti Nurdini
Ramli, Haslina
Anuar Ramlee, Syaiful
Ayub, Fatimah
Hashim, Noor Haszaryna
Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan
description Laporan perlu disediakan dalam tempoh 2 minggu selepas program tamat untuk dibentangkan di mesyuarat Pengurusan IPSIS
format Conference or Workshop Item
author Mohd Nordin, Safari
Shariff, Siti Halijjah ( Prof. Madya. Dr.)
Aziz, Anealka ( Prof. Madya. Dr.)
Mat Jaya, Siti Aishah
Mohd Ali, Mohd Tajudin (Dr.)
Daud, Noorizam (Prof. Madya. Dr.)
Zainal, Mohd Zaini
Mohd Najid, Siti Nurdini
Ramli, Haslina
Anuar Ramlee, Syaiful
Ayub, Fatimah
Hashim, Noor Haszaryna
author_facet Mohd Nordin, Safari
Shariff, Siti Halijjah ( Prof. Madya. Dr.)
Aziz, Anealka ( Prof. Madya. Dr.)
Mat Jaya, Siti Aishah
Mohd Ali, Mohd Tajudin (Dr.)
Daud, Noorizam (Prof. Madya. Dr.)
Zainal, Mohd Zaini
Mohd Najid, Siti Nurdini
Ramli, Haslina
Anuar Ramlee, Syaiful
Ayub, Fatimah
Hashim, Noor Haszaryna
author_sort Mohd Nordin, Safari
title Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan
title_short Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan
title_full Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan
title_fullStr Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan
title_full_unstemmed Mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan
title_sort mengurangkan masa penyediaan laporan analisa maklumbalas pelanggan
publishDate 2014
url https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/1/85480.PDF
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/85480/
_version_ 1779442798183841792
score 13.211869