Pengurusan dan Strategi: Campuran Pemasaran: Strategi 4Cs / Dr. Wan Normila Mohamad ... [et al.]

Kunci kejayaan kepada sesebuah syarikat atau perniagaan adalah bergantung kepada strategi pemasaran yang baik dan sistematik. Situasi semasa di era Endemik memberi impak yang sangat mendalam dalam perancangan perniagaan bagi memastikan perniagaan yang dibina kekal berjaya memerlukan strategi pemasar...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mohamad, Wan Normila, Mohd Mahyideen, Jamilah, Yaakob, Hafisah, Mohamad Rusli, Nurhanani Aflizan
Format: Article
Language:English
Published: Universiti Teknologi MARA, Negeri Sembilan 2023
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/82404/1/82404.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/82404/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!