Strategi komunikasi kedermawanan dalam kalangan pengguna media sosial berpengaruh (social media influencer) di Malaysia = Philanthropy communication strategy among social media influencer in Malaysia / Muaz Mohd Noor … [et al.]
Media sosial merupakan salah satu wahana yang mempunyai peranan besar dalam kehidupan masyarakat kini berbanding dengan media lainnya. Seseorang yang mampu menggunakan media sosial untuk menjana perbincangan atau mempengaruhi pengikut-pengikut mereka digelar sebagai Social Influencer (pengguna media...
Saved in:
Main Authors: | Mohd Noor, Muaz, Suyurno, S.Salahudin, Nordin, Rawi, Mustafar, Mohd Zaid, Md Sharipp, Muhammad Taufik, Mohd Aziz, Mohd Khairul Nizam |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Center for Islamic Philantrophy & Social Finance (CIPSF)
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/55703/1/55703.pdf https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/55703/ http://www.cipsf.my/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Korelasi antara gelagat filantrofi dengan tahap kedermawanan Muslim semasa pandemik Covid-19 / Muaz Mohd Noor … [et al.]
by: Mohd Noor, Muaz, et al.
Published: (2021) -
Kerangka konseptual gelagat filantropi Muslim = Conceptual framework of Muslim philanthropy behavior / Mohd Khairul Nizam Mohd Aziz … [et al.]
by: Mohd Aziz, Mohd Khairul Nizam, et al.
Published: (2020) -
Kebertanggungjawaban dalam tadbir urus kedermawanan (philanthropy) dari sudut pandangan Islam / Hasan Bahrom … [et al.]
by: Bahrom, Hasan, et al.
Published: (2014) -
Kedermawanan Islam untuk kesejahteraan hidup golongan autistik / Syahrina Hayati Md Jani … [et al.]
by: Md Jani, Syahrina Hayati, et al.
Published: (2023) -
Factor influence customer accepptance toward online waqf / Nuraqilah Izzati Zafriakma
by: Zafriakma, Nuraqilah Izzati
Published: (2017)