Strategi komunikasi kedermawanan dalam kalangan pengguna media sosial berpengaruh (social media influencer) di Malaysia = Philanthropy communication strategy among social media influencer in Malaysia / Muaz Mohd Noor … [et al.]

Media sosial merupakan salah satu wahana yang mempunyai peranan besar dalam kehidupan masyarakat kini berbanding dengan media lainnya. Seseorang yang mampu menggunakan media sosial untuk menjana perbincangan atau mempengaruhi pengikut-pengikut mereka digelar sebagai Social Influencer (pengguna media...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mohd Noor, Muaz, Suyurno, S.Salahudin, Nordin, Rawi, Mustafar, Mohd Zaid, Md Sharipp, Muhammad Taufik, Mohd Aziz, Mohd Khairul Nizam
Format: Article
Language:English
Published: Center for Islamic Philantrophy & Social Finance (CIPSF) 2020
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/55703/1/55703.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/55703/
http://www.cipsf.my/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Similar Items