AKNC 2021 Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) : pengurusan dan pembangunan pelajar

Tahun 2020 merupakan tahun pemangkin perubahan corak norma kehidupan dan gaya hidup masyarakat secara global akibat pandemik Covid-19. Lanskap ekonomi, politik dan sosial negara juga mengalami perubahan drastik kesan daripada kewujudan koronavirus yang menjangkiti dunia pada Januari 2020. Sektor Pen...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: UiTM, Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA)
Format: Other
Language:English
Published: Universiti Teknologi MARA (UiTM) 2021
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/52792/4/52792.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/52792/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uitm.ir.52792
record_format eprints
spelling my.uitm.ir.527922024-05-16T08:31:23Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/52792/ AKNC 2021 Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) : pengurusan dan pembangunan pelajar UiTM, Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) Tahun 2020 merupakan tahun pemangkin perubahan corak norma kehidupan dan gaya hidup masyarakat secara global akibat pandemik Covid-19. Lanskap ekonomi, politik dan sosial negara juga mengalami perubahan drastik kesan daripada kewujudan koronavirus yang menjangkiti dunia pada Januari 2020. Sektor Pendidikan Tinggi khususnya Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA), UiTM juga tidak terkecuali menerima kesan signifikan impak daripada Covid-19. Ketika kerajaan memperkasakan Perintah Kawalam Pergerakan (PKP) tahap pertama, barisan Kepimpinan Kanan atau team pengurusan OIA telah merangka dan mengambil langkah proaktif bagi memastikan sistem pengurusan dan tadbir urus sedia ada dapat menampung perubahan norma baru yang perlu ditangani dengan persediaan yang rapi. Universiti Teknologi MARA (UiTM) 2021 Other NonPeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/52792/4/52792.pdf AKNC 2021 Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) : pengurusan dan pembangunan pelajar. (2021) Universiti Teknologi MARA (UiTM). (Unpublished)
institution Universiti Teknologi Mara
building Tun Abdul Razak Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Mara
content_source UiTM Institutional Repository
url_provider http://ir.uitm.edu.my/
language English
description Tahun 2020 merupakan tahun pemangkin perubahan corak norma kehidupan dan gaya hidup masyarakat secara global akibat pandemik Covid-19. Lanskap ekonomi, politik dan sosial negara juga mengalami perubahan drastik kesan daripada kewujudan koronavirus yang menjangkiti dunia pada Januari 2020. Sektor Pendidikan Tinggi khususnya Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA), UiTM juga tidak terkecuali menerima kesan signifikan impak daripada Covid-19. Ketika kerajaan memperkasakan Perintah Kawalam Pergerakan (PKP) tahap pertama, barisan Kepimpinan Kanan atau team pengurusan OIA telah merangka dan mengambil langkah proaktif bagi memastikan sistem pengurusan dan tadbir urus sedia ada dapat menampung perubahan norma baru yang perlu ditangani dengan persediaan yang rapi.
format Other
author UiTM, Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA)
spellingShingle UiTM, Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA)
AKNC 2021 Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) : pengurusan dan pembangunan pelajar
author_facet UiTM, Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA)
author_sort UiTM, Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA)
title AKNC 2021 Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_short AKNC 2021 Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_full AKNC 2021 Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_fullStr AKNC 2021 Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_full_unstemmed AKNC 2021 Pejabat Hal Ehwal Antarabangsa (OIA) : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_sort aknc 2021 pejabat hal ehwal antarabangsa (oia) : pengurusan dan pembangunan pelajar
publisher Universiti Teknologi MARA (UiTM)
publishDate 2021
url https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/52792/4/52792.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/52792/
_version_ 1800100543724519424
score 13.188404