TAZ Trading: Pembekal Pemakanan Tambahan / Adawiyah Ahdan…[et al.]

Pemakanan tambahan adalah satu penemuan saintis, iaitu ramuan makanan yang digunakan oleh ahli-ahli sukan di Amerika dan Eropah di awal tahun 70an. la telah diiktiraf dan diluluskan oleh badan-badan sukan dunia sebagai satu makanan berkhasiat yang boleh membantu ahli-ahli sukan dari segi tenaga, kes...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Ahdan, Adawiyah, Mohd Baki, Mohd Hanif, Mustapha, Mumilawati, Ahmad Mokhtar, Norhaili, Hamzah, Norhazlin
Format: Entrepreneurship Project
Language:English
Published: 1997
Subjects:
Online Access:http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/36815/1/36815.pdf
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/36815/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uitm.ir.36815
record_format eprints
spelling my.uitm.ir.368152020-12-08T02:02:07Z http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/36815/ TAZ Trading: Pembekal Pemakanan Tambahan / Adawiyah Ahdan…[et al.] Ahdan, Adawiyah Mohd Baki, Mohd Hanif Mustapha, Mumilawati Ahmad Mokhtar, Norhaili Hamzah, Norhazlin Small business. Medium-sized business Planning. Business planning. Strategic planning Food industry and trade. Halal food industry. Certification Pemakanan tambahan adalah satu penemuan saintis, iaitu ramuan makanan yang digunakan oleh ahli-ahli sukan di Amerika dan Eropah di awal tahun 70an. la telah diiktiraf dan diluluskan oleh badan-badan sukan dunia sebagai satu makanan berkhasiat yang boleh membantu ahli-ahli sukan dari segi tenaga, kesihatan fizikal dan mental. Makanan ini telah terbukti dan berjaya, di mana ia telah diamalkan oleh setiap atlit-atlit sehingga ke hari ini. Pemakanan tambahan telah mula diperkenalkan di negara ini pada tahun 90an. la bertujuan untuk menaikkan taraf atlit negara ke taraf antarabangsa. Taz Trading telah mengesyorkan rangkaian barangan pemakanan tambahan ini kepada pihak Majlis Sukan Negara Malaysia (MSN) dan pihak tersebut telah bersetuju untuk mengedarkannya kepada atlit-atlit di bawah naungan mereka. Namun begitu MSN bukanlah satu-satunya pelanggan kami sahaja, Taz Trading juga menumpukan sasaran pasaran mereka kepada kelab-kelab kesihatan, gimnasium dan kelab-kelab kesihatan eksklusif (Health Spa) yang berada di serata Kuala Lumpur dan Selangor. 1997 Entrepreneurship Project NonPeerReviewed text en http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/36815/1/36815.pdf Ahdan, Adawiyah and Mohd Baki, Mohd Hanif and Mustapha, Mumilawati and Ahmad Mokhtar, Norhaili and Hamzah, Norhazlin (1997) TAZ Trading: Pembekal Pemakanan Tambahan / Adawiyah Ahdan…[et al.]. [Entrepreneurship Project] (Unpublished)
institution Universiti Teknologi Mara
building Tun Abdul Razak Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Mara
content_source UiTM Institutional Repository
url_provider http://ir.uitm.edu.my/
language English
topic Small business. Medium-sized business
Planning. Business planning. Strategic planning
Food industry and trade. Halal food industry. Certification
spellingShingle Small business. Medium-sized business
Planning. Business planning. Strategic planning
Food industry and trade. Halal food industry. Certification
Ahdan, Adawiyah
Mohd Baki, Mohd Hanif
Mustapha, Mumilawati
Ahmad Mokhtar, Norhaili
Hamzah, Norhazlin
TAZ Trading: Pembekal Pemakanan Tambahan / Adawiyah Ahdan…[et al.]
description Pemakanan tambahan adalah satu penemuan saintis, iaitu ramuan makanan yang digunakan oleh ahli-ahli sukan di Amerika dan Eropah di awal tahun 70an. la telah diiktiraf dan diluluskan oleh badan-badan sukan dunia sebagai satu makanan berkhasiat yang boleh membantu ahli-ahli sukan dari segi tenaga, kesihatan fizikal dan mental. Makanan ini telah terbukti dan berjaya, di mana ia telah diamalkan oleh setiap atlit-atlit sehingga ke hari ini. Pemakanan tambahan telah mula diperkenalkan di negara ini pada tahun 90an. la bertujuan untuk menaikkan taraf atlit negara ke taraf antarabangsa. Taz Trading telah mengesyorkan rangkaian barangan pemakanan tambahan ini kepada pihak Majlis Sukan Negara Malaysia (MSN) dan pihak tersebut telah bersetuju untuk mengedarkannya kepada atlit-atlit di bawah naungan mereka. Namun begitu MSN bukanlah satu-satunya pelanggan kami sahaja, Taz Trading juga menumpukan sasaran pasaran mereka kepada kelab-kelab kesihatan, gimnasium dan kelab-kelab kesihatan eksklusif (Health Spa) yang berada di serata Kuala Lumpur dan Selangor.
format Entrepreneurship Project
author Ahdan, Adawiyah
Mohd Baki, Mohd Hanif
Mustapha, Mumilawati
Ahmad Mokhtar, Norhaili
Hamzah, Norhazlin
author_facet Ahdan, Adawiyah
Mohd Baki, Mohd Hanif
Mustapha, Mumilawati
Ahmad Mokhtar, Norhaili
Hamzah, Norhazlin
author_sort Ahdan, Adawiyah
title TAZ Trading: Pembekal Pemakanan Tambahan / Adawiyah Ahdan…[et al.]
title_short TAZ Trading: Pembekal Pemakanan Tambahan / Adawiyah Ahdan…[et al.]
title_full TAZ Trading: Pembekal Pemakanan Tambahan / Adawiyah Ahdan…[et al.]
title_fullStr TAZ Trading: Pembekal Pemakanan Tambahan / Adawiyah Ahdan…[et al.]
title_full_unstemmed TAZ Trading: Pembekal Pemakanan Tambahan / Adawiyah Ahdan…[et al.]
title_sort taz trading: pembekal pemakanan tambahan / adawiyah ahdan…[et al.]
publishDate 1997
url http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/36815/1/36815.pdf
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/36815/
_version_ 1685651453785407488
score 13.160551