Bus-Stop. Analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / Badrulzaman Mohd Zanadi
Bus-stop adalah merupakan salah satu kemudahan yang sangat penting dewasa ini. la adaiah merupakan tempat menunggu yang menjadi kunjungan orang ramai setiap hari. Boleh dikatakan 60-70% penduduk Kuala Lumpur adalah terdiri dari kalangan yang berpendapatan rendah. Justru itu, oleh kerana bas ad...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Architecture, Planning and Surveying
1985
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/230/1/PPd_BADRULZAMAN%20MOHD.%20ZANADI_5%20P01.pdf http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/230/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.uitm.ir.230 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.uitm.ir.2302018-08-20T04:27:41Z http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/230/ Bus-Stop. Analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / Badrulzaman Mohd Zanadi Mohd Zanadi, Badrulzaman TH Building construction Bus-stop adalah merupakan salah satu kemudahan yang sangat penting dewasa ini. la adaiah merupakan tempat menunggu yang menjadi kunjungan orang ramai setiap hari. Boleh dikatakan 60-70% penduduk Kuala Lumpur adalah terdiri dari kalangan yang berpendapatan rendah. Justru itu, oleh kerana bas adalah merupakan pengangkutan awam yang utama, maka sebab itulah bus-stop menjadi tempat tumpuan. Sekali imbas kita boleh melihat bahawa sejak akhirakhir ini terdapat perkembangan yang sangat menarik tentang bus-stop ini. Sumbangan swasta didalam pembinaan bus-stop ini patut diberi pujian. Faculty of Architecture, Planning and Surveying 1985 Student Project NonPeerReviewed text en http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/230/1/PPd_BADRULZAMAN%20MOHD.%20ZANADI_5%20P01.pdf Mohd Zanadi, Badrulzaman (1985) Bus-Stop. Analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / Badrulzaman Mohd Zanadi. [Student Project] (Unpublished) |
institution |
Universiti Teknologi Mara |
building |
Tun Abdul Razak Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Teknologi Mara |
content_source |
UiTM Institutional Repository |
url_provider |
http://ir.uitm.edu.my/ |
language |
English |
topic |
TH Building construction |
spellingShingle |
TH Building construction Mohd Zanadi, Badrulzaman Bus-Stop. Analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / Badrulzaman Mohd Zanadi |
description |
Bus-stop adalah merupakan salah satu kemudahan
yang sangat penting dewasa ini. la adaiah merupakan
tempat menunggu yang menjadi kunjungan
orang ramai setiap hari. Boleh dikatakan 60-70%
penduduk Kuala Lumpur adalah terdiri dari kalangan
yang berpendapatan rendah.
Justru itu, oleh kerana bas adalah merupakan
pengangkutan awam yang utama, maka sebab itulah
bus-stop menjadi tempat tumpuan.
Sekali imbas kita boleh melihat bahawa sejak akhirakhir
ini terdapat perkembangan yang sangat menarik
tentang bus-stop ini. Sumbangan swasta didalam
pembinaan bus-stop ini patut diberi pujian. |
format |
Student Project |
author |
Mohd Zanadi, Badrulzaman |
author_facet |
Mohd Zanadi, Badrulzaman |
author_sort |
Mohd Zanadi, Badrulzaman |
title |
Bus-Stop. Analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / Badrulzaman Mohd Zanadi |
title_short |
Bus-Stop. Analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / Badrulzaman Mohd Zanadi |
title_full |
Bus-Stop. Analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / Badrulzaman Mohd Zanadi |
title_fullStr |
Bus-Stop. Analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / Badrulzaman Mohd Zanadi |
title_full_unstemmed |
Bus-Stop. Analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / Badrulzaman Mohd Zanadi |
title_sort |
bus-stop. analisa kritis terhadap kelemahan rekacipta yang sedia ada / badrulzaman mohd zanadi |
publisher |
Faculty of Architecture, Planning and Surveying |
publishDate |
1985 |
url |
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/230/1/PPd_BADRULZAMAN%20MOHD.%20ZANADI_5%20P01.pdf http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/230/ |
_version_ |
1685648042035773440 |
score |
13.211869 |