Genre sebagai satu strategi pemasaran dalam industri filem Malaysia / Raja Syafiqah Nur Fatin Raja Azhari
Kajian ini dilakukan bertujuan untuk mengenal pasti tentang penggunaan genre sebagai strategi pemasaran dalam industri perfileman Malaysia. Kajian ini menghujahkan korelasi di antara penggunaan genre sebagai strategi pemasaran dan kejayaan komersial sesebuah filem. Latihan akademik ini meneliti baga...
Saved in:
Main Author: | Raja Azhari, Raja Syafiqah Nur Fatin |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Film, Theatre and Animation
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15063/1/PPb_RAJA%20SYAFIQAH%20NUR%20FATIN%20RAJA%20AZHARI%20FF%2014_5.pdf http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15063/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penerbitan filem dokumentari : satu tinjauan terhadap perkembangan sejarah dan teknologi / Raja Ahmad Alauddin
by: Alauddin, Raja Ahmad
Published: (2004) -
Digital privacy awareness among selected millennials in Kuala Lumpur and Selangor / Raja Nur Syafiqah Raja Nazarruddin
by: Raja Nazarruddin, Raja Nur Syafiqah
Published: (2019) -
Transkrip wawancara bersama Dr Ziad Azhari pemilik Klinik Ziad Azhari / Nik Siti Aisha Amira Nik Masron and Raja Nur Azifah Raja Mud
by: Nik Masron, Nik Siti Aisha Amira, et al.
Published: (2015) -
An explorative investigation on the sustainability of knowledge repository establishment : the case of Malaysian public sector / Raja Faralita Raja Mohamad and Siti Arpah Noordin
by: Raja Mohamad, Raja Faralita, et al.
Published: (2014) -
Bicara Tokoh bersama Ybhg. Tan Sri Syed Danial Syed Ahmad, Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja / Kursi Institusi Raja-Raja Melayu
by: UiTM, Kursi Institusi Raja-Raja Melayu
Published: (2020)