AKNC 2024 Akademi Pengajian Bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar

Pengurusan Kanan APB TELAH merangka beberapa PERANCANGAN berkaitan Pengurusandan Pembangunan Pelajar dengan memformulasikan Perancangan Strategik (PS) yang dibangunkan berdasarkan sasaran Petunjuk Prestasi (PI) dan didokumentasikan dalam dokumen Perancangan strategik APB. Perancangan ini dirangka ba...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: UiTM, Akademi Pengajian Bahasa
Format: Book
Language:English
Published: Universiti Teknologi MARA (UiTM) 2024
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/111316/1/111316.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/111316/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uitm.ir.111316
record_format eprints
spelling my.uitm.ir.1113162025-03-05T23:47:50Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/111316/ AKNC 2024 Akademi Pengajian Bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar UiTM, Akademi Pengajian Bahasa Universiti Teknologi MARA Pengurusan Kanan APB TELAH merangka beberapa PERANCANGAN berkaitan Pengurusandan Pembangunan Pelajar dengan memformulasikan Perancangan Strategik (PS) yang dibangunkan berdasarkan sasaran Petunjuk Prestasi (PI) dan didokumentasikan dalam dokumen Perancangan strategik APB. Perancangan ini dirangka bagi mencapai aspirasi UiTM untuk menjadi ‘Universiti Terkemuka Dunia’ menjelang 2025 serta memenuhi hasrat negara mencapai objektif ‘Wawasan Kemakmuran Bersama 2023’. Garis panduan yang diguna pakai dalam merangka Perancangan Strategik adalah berdasarkan Falsafah Pendidikan kebangsaan, Malaysia Higher Education Blueprint 2015-2025, Rancangan Malaysia ke-12 (2021 - 2025), Matlamat Pembangunan Lestari (SDG), Pelan Perancangan Strategik Bahagian Hal Ehwal pelajar 2020-2025 dan Manual Pengurusan Aktiviti Pelajar Universiti Teknologi MARA. Universiti Teknologi MARA (UiTM) 2024 Book NonPeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/111316/1/111316.pdf UiTM, Akademi Pengajian Bahasa AKNC 2024 Akademi Pengajian Bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar. (2024) Universiti Teknologi MARA (UiTM). (Unpublished)
institution Universiti Teknologi Mara
building Tun Abdul Razak Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Mara
content_source UiTM Institutional Repository
url_provider http://ir.uitm.edu.my/
language English
topic Universiti Teknologi MARA
spellingShingle Universiti Teknologi MARA
UiTM, Akademi Pengajian Bahasa
AKNC 2024 Akademi Pengajian Bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar
description Pengurusan Kanan APB TELAH merangka beberapa PERANCANGAN berkaitan Pengurusandan Pembangunan Pelajar dengan memformulasikan Perancangan Strategik (PS) yang dibangunkan berdasarkan sasaran Petunjuk Prestasi (PI) dan didokumentasikan dalam dokumen Perancangan strategik APB. Perancangan ini dirangka bagi mencapai aspirasi UiTM untuk menjadi ‘Universiti Terkemuka Dunia’ menjelang 2025 serta memenuhi hasrat negara mencapai objektif ‘Wawasan Kemakmuran Bersama 2023’. Garis panduan yang diguna pakai dalam merangka Perancangan Strategik adalah berdasarkan Falsafah Pendidikan kebangsaan, Malaysia Higher Education Blueprint 2015-2025, Rancangan Malaysia ke-12 (2021 - 2025), Matlamat Pembangunan Lestari (SDG), Pelan Perancangan Strategik Bahagian Hal Ehwal pelajar 2020-2025 dan Manual Pengurusan Aktiviti Pelajar Universiti Teknologi MARA.
format Book
author UiTM, Akademi Pengajian Bahasa
author_facet UiTM, Akademi Pengajian Bahasa
author_sort UiTM, Akademi Pengajian Bahasa
title AKNC 2024 Akademi Pengajian Bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_short AKNC 2024 Akademi Pengajian Bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_full AKNC 2024 Akademi Pengajian Bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_fullStr AKNC 2024 Akademi Pengajian Bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_full_unstemmed AKNC 2024 Akademi Pengajian Bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar
title_sort aknc 2024 akademi pengajian bahasa : pengurusan dan pembangunan pelajar
publisher Universiti Teknologi MARA (UiTM)
publishDate 2024
url https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/111316/1/111316.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/111316/
_version_ 1825814863522299904
score 13.244413