Kejayaan media sosial dalam industri perniagaan: konteks perniagaan viral menuju era IR 4.0 / Zaidatulhusna Mohd Isnani, Norhaniza Md Akhir and YM Tengku Sharifeleani Ratul Maknu Tengku Sulaiman
Kejayaan kuasa media sosial dalam industri perniagaan, terutama dalam era IR 4.0, tidak boleh dinafikan. Dari pemasaran digital yang berkesan hingga interaksi langsung dengan pelanggan, media sosial menawarkan pelbagai peluang untuk pertumbuhan dan kejayaan perniagaan. Penggunaan big data dan alat a...
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Universiti Teknologi MARA, Negeri Sembilan
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/104627/1/104627.pdf https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/104627/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|