Kejayaan media sosial dalam industri perniagaan: konteks perniagaan viral menuju era IR 4.0 / Zaidatulhusna Mohd Isnani, Norhaniza Md Akhir and YM Tengku Sharifeleani Ratul Maknu Tengku Sulaiman

Kejayaan kuasa media sosial dalam industri perniagaan, terutama dalam era IR 4.0, tidak boleh dinafikan. Dari pemasaran digital yang berkesan hingga interaksi langsung dengan pelanggan, media sosial menawarkan pelbagai peluang untuk pertumbuhan dan kejayaan perniagaan. Penggunaan big data dan alat a...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mohd Isnani, Zaidatulhusna, Md Akhir, Norhaniza, Tengku Sulaiman, YM Tengku Sharifeleani Ratul Maknu
Format: Article
Language:English
Published: Universiti Teknologi MARA, Negeri Sembilan 2024
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/104627/1/104627.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/104627/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!