Masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mustafa, Che Omar, Siti Fatimah, Salleh
Format: Article
Language:English
Published: 2020
Subjects:
Online Access:http://eprints.unisza.edu.my/7428/1/FH02-FKI-20-47278.pdf
http://eprints.unisza.edu.my/7428/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-unisza-ir.7428
record_format eprints
spelling my-unisza-ir.74282022-06-05T02:39:49Z http://eprints.unisza.edu.my/7428/ Masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah Mustafa, Che Omar Siti Fatimah, Salleh QC Physics 2020-12 Article PeerReviewed text en http://eprints.unisza.edu.my/7428/1/FH02-FKI-20-47278.pdf Mustafa, Che Omar and Siti Fatimah, Salleh (2020) Masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah. ICRRD High Index Research Journal, 7 (3). ISSN 2020-9021
institution Universiti Sultan Zainal Abidin
building UNISZA Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Sultan Zainal Abidin
content_source UNISZA Institutional Repository
url_provider https://eprints.unisza.edu.my/
language English
topic QC Physics
spellingShingle QC Physics
Mustafa, Che Omar
Siti Fatimah, Salleh
Masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah
format Article
author Mustafa, Che Omar
Siti Fatimah, Salleh
author_facet Mustafa, Che Omar
Siti Fatimah, Salleh
author_sort Mustafa, Che Omar
title Masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah
title_short Masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah
title_full Masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah
title_fullStr Masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah
title_full_unstemmed Masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah
title_sort masalah pengajaran guru dalam program pendidikan inklusif di sekolah
publishDate 2020
url http://eprints.unisza.edu.my/7428/1/FH02-FKI-20-47278.pdf
http://eprints.unisza.edu.my/7428/
_version_ 1735391135669420032
score 13.160551