Pembentukan Modul Pengurusan Tekanan Pelajar Dalam Rangka Memantapkan Modal Insan

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Othman, Mohd Shahril, Desa, Asmawati
Format: Article
Published: 2011
Subjects:
Online Access:http://eprints.unisza.edu.my/2995/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-unisza-ir.2995
record_format eprints
spelling my-unisza-ir.29952022-09-13T05:22:22Z http://eprints.unisza.edu.my/2995/ Pembentukan Modul Pengurusan Tekanan Pelajar Dalam Rangka Memantapkan Modal Insan Othman, Mohd Shahril Desa, Asmawati L Education (General) 2011-01 Article NonPeerReviewed Othman, Mohd Shahril and Desa, Asmawati (2011) Pembentukan Modul Pengurusan Tekanan Pelajar Dalam Rangka Memantapkan Modal Insan. Jurnal Persatuan Kaunselor Pendidikan Malaysia Jld. 1, 1 (1). pp. 10-20. ISSN 2232-0067
institution Universiti Sultan Zainal Abidin
building UNISZA Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Sultan Zainal Abidin
content_source UNISZA Institutional Repository
url_provider https://eprints.unisza.edu.my/
topic L Education (General)
spellingShingle L Education (General)
Othman, Mohd Shahril
Desa, Asmawati
Pembentukan Modul Pengurusan Tekanan Pelajar Dalam Rangka Memantapkan Modal Insan
format Article
author Othman, Mohd Shahril
Desa, Asmawati
author_facet Othman, Mohd Shahril
Desa, Asmawati
author_sort Othman, Mohd Shahril
title Pembentukan Modul Pengurusan Tekanan Pelajar Dalam Rangka Memantapkan Modal Insan
title_short Pembentukan Modul Pengurusan Tekanan Pelajar Dalam Rangka Memantapkan Modal Insan
title_full Pembentukan Modul Pengurusan Tekanan Pelajar Dalam Rangka Memantapkan Modal Insan
title_fullStr Pembentukan Modul Pengurusan Tekanan Pelajar Dalam Rangka Memantapkan Modal Insan
title_full_unstemmed Pembentukan Modul Pengurusan Tekanan Pelajar Dalam Rangka Memantapkan Modal Insan
title_sort pembentukan modul pengurusan tekanan pelajar dalam rangka memantapkan modal insan
publishDate 2011
url http://eprints.unisza.edu.my/2995/
_version_ 1744358478062813184
score 13.160551