Jurang harapan- tanggapan pengguna: suatu pengukuran kualiti perkhidmatan cukai pendapatan di Malaysia

Kajian ini dijalankan ekoran daripada ketandusan kajian tentang pengukuran kualiti perkhidmatan awam di Malaysia. Kajian berdasarkan soal selidik dikendalikan, dengan suatu adaptasi konstruk-konstruk SERVQUAI Parasuraman, Zeithaml dan Berry (1 985, 1988, 1990) untuk membentuk KUALKHI, suatu set 25 i...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: Aliah Hanim M. Salleh,, Ahmad Tarmize Abdul Razak,
格式: Article
语言:English
出版: Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia 1998
在线阅读:http://journalarticle.ukm.my/7981/1/823-1570-1-SM.pdf
http://journalarticle.ukm.my/7981/
http://ejournals.ukm.my/pengurusan/issue/view/207
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!