Jurang harapan- tanggapan pengguna: suatu pengukuran kualiti perkhidmatan cukai pendapatan di Malaysia

Kajian ini dijalankan ekoran daripada ketandusan kajian tentang pengukuran kualiti perkhidmatan awam di Malaysia. Kajian berdasarkan soal selidik dikendalikan, dengan suatu adaptasi konstruk-konstruk SERVQUAI Parasuraman, Zeithaml dan Berry (1 985, 1988, 1990) untuk membentuk KUALKHI, suatu set 25 i...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Aliah Hanim M. Salleh,, Ahmad Tarmize Abdul Razak,
Format: Article
Language:English
Published: Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia 1998
Online Access:http://journalarticle.ukm.my/7981/1/823-1570-1-SM.pdf
http://journalarticle.ukm.my/7981/
http://ejournals.ukm.my/pengurusan/issue/view/207
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!