Pengaruh vlog dakwah terhadap kognitif dan afektif remaja di Putrajaya
Vlog merupakan antara aplikasi media baharu yang mendapat tempat dalam kalangan remaja. Oleh kerana ia digunakan dengan meluas, bagaimanakah ia boleh mempengaruhi remaja dari sudut kognitif dan afektif, terutamanya dalam membawa mesej dakwah kepada mereka. Kajian ini mengkaji persepsi remaja di Putr...
Saved in:
Main Authors: | Muhamad Faisal Ashaari,, Noor Hafizah Jujaji, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Pusat Kesejahteraan Insan dan Komuniti, Universiti Kebangsaan Malaysia
2018
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/13526/1/256-Article%20Text-1167-3-10-20190109.pdf http://journalarticle.ukm.my/13526/ http://spaj.ukm.my/jalhikmah/index.php/jalhikmah/issue/view/22 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Imej kognitif-afektif-unik pelancongan pusat pentadbiran Putrajaya daripada lensa pelancong dan penduduk
by: Nur Amirah Kamarus Zaman
Published: (2019) -
Kesediaan afektif, kognitif dan psikomotor guru penasihat terhadap amalan pengurusan kokurikulum di sekolah kebangsaan daerah hilir Perak
by: Nurul Hafizah Ahmad
Published: (2020) -
Perbandingan pencapaian kognitif, afektif dan kompetensi pelajar Program Keusahawanan Remaja yang berlainan latar belakang keluarga
by: Othman, Norasmah, et al.
Published: (2003) -
Pengaruh konsep kendiri fizikal afektif dan kognitif terhadap aktiviti fizikal dalam kalangan pelajar Pendidikan Jasmani Institut Pendidikan Guru Malaysia
by: Siti Ajar Md Noh
Published: (2017) -
Tahap kesediaan kognitif dan afektif guru terhadap pelaksanaan kurikulum standard sekolah rendah (KSSR) di sekolah
by: Shaidin, Nor Wati
Published: (2012)