Kepelbagaian strategi pembelajaran tulisan asas Bahasa Jepun (Hiragana): satu kajian deskriptif
Kertas kerja ini membincangkan kepelbagaian strategi yang digunakan oleh pelajar dalam mempelajari tulisan asas bahasa Jepun iaitu Hiragana di peringkat asas. Sebagaimana yang diketahui umum, bahasa Jepun mempunyai 3 sistem tulisan iaitu tulisan Hiragana merupakan tulisan paling asas dan diikuti den...
Saved in:
Main Authors: | Roswati Abdul Rashid,, Radhiah Ismail,, Noor Haslina Mohamad Akhir, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Pusat Pengajian Bahasa dan Linguistik, FSSK, UKM
2007
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/1169/1/9_Kepelbagaian%2520Strategi%2520Pembelajaran_roswati%2520latest%2520edition.pdf http://journalarticle.ukm.my/1169/ http://www.ukm.my/~ppbl/3L/3LHome.html |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Nihongo Hiragana Now (A Mobile Learning Application for Japanese Language Level 1 that translate Hiragana to Romaji and English)
by: Natasya Zulfitri, Sainuddin, et al.
Published: (2020) -
NIHONGO HIRAGANA NOW (A MOBILE LEARNING APPLICATION FOR JAPANESE LANGUAGE LEVEL 1 THAT TRANSLATE HIRAGANA TO ROMAJI AND ENGLISH)
by: Natasya Zulfitri, Sainuddin
Published: (2020) -
Ketidaksantunan dalam perbualan bahasa Jepun oleh
pemandu pelancong Malaysia
by: Roswati Abdul Rashid,, et al.
Published: (2017) -
Ketidaksantunan dalam perbualan bahasa Jepun oleh pemandu pelancong Malaysia
by: Abdul Rashid, Roswati, et al.
Published: (2017) -
Strategi komunikasi Bahasa Jepun dalam konteks antara budaya semasa sesi lawatan pemanduan pelancongan di Malaysia
by: Abdul Rashid, Roswati
Published: (2015)