Faktor-faktor yang mempengaruhi tahap kepuasan pelanggan: Kajian kes program pembangunan pihak berkuasa koridor utara (NCIA)

Tahap kepuasan pelanggan terhadap hasil atau khidmat yang diberikan oleh sesebuah agensi adalah merupakan aspek penting dalam mengukur produktiviti dan efektiviti sesuatu program atau projek yang dilaksanakan oleh agensi tersebut. Maka, kajian ini dijalankan bagi mengukur tahap kepuasan pelanggan te...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Samah, Rozana, Kamaruddin, Roslina, Ismail, Zulkefli, Yusof, Rohana
格式: Conference or Workshop Item
語言:English
出版: 2018
主題:
在線閱讀:http://repo.uum.edu.my/24671/1/SKTSEWU%202018%20%20174%20182.pdf
http://repo.uum.edu.my/24671/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!