The Relationship Between Service Innovation Management Practices On Performance Within Telecommunications Industry In Malaysia
Persaingan dalam industri telekomunikasi memerlukan syarikat-syarikat perlu lebih inovatif dengan permintaan pelanggan yang cepat berubah untuk mencapai prestasi yang lebih baik. Dalam konteks tersebut, inovasi perkhidmatan memainkan peranan penting dalam proses keseluruhan perniagaan Syarikat....
保存先:
第一著者: | |
---|---|
フォーマット: | 学位論文 |
言語: | English |
出版事項: |
2015
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | http://eprints.usm.my/31506/1/SEYEDEH_KHSDIJEH.pdf http://eprints.usm.my/31506/ |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
要約: | Persaingan dalam industri telekomunikasi memerlukan syarikat-syarikat perlu
lebih inovatif dengan permintaan pelanggan yang cepat berubah untuk mencapai
prestasi yang lebih baik. Dalam konteks tersebut, inovasi perkhidmatan memainkan
peranan penting dalam proses keseluruhan perniagaan Syarikat.
The competition in the telecommunications industry requires companies to be
more innovative to align with the fast changing demand of customer to achieve better
performance. In such context, service innovation plays a crucial role in company‘s
overall business performance. |
---|