Wanita terus kuasai IPTA

Pelajar wanita masih menguasai tempat di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) apabila 58.6 peratus (61,750 pelajar) daripada 105,377 pelajar yang berjaya melanjutkan pelajaran di IPTA bagi sesi pengajian 2010/2011 adalah daripada golongan itu.

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Utusan Malaysia,
格式: 报纸
语言:English
Malay
出版: 2010
在线阅读:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/1/scan0014.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
id my.upm.eprints.9607
record_format eprints
spelling my.upm.eprints.96072013-05-27T07:42:36Z http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/ Wanita terus kuasai IPTA Utusan Malaysia, Pelajar wanita masih menguasai tempat di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) apabila 58.6 peratus (61,750 pelajar) daripada 105,377 pelajar yang berjaya melanjutkan pelajaran di IPTA bagi sesi pengajian 2010/2011 adalah daripada golongan itu. 2010-07-05 Newspaper NonPeerReviewed application/pdf en http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/1/scan0014.pdf Utusan Malaysia, Wanita terus kuasai IPTA. (5 July 2010), (Call Number: UNSPECIFIED) Malay
institution Universiti Putra Malaysia
building UPM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Putra Malaysia
content_source UPM Institutional Repository
url_provider http://psasir.upm.edu.my/
language English
Malay
description Pelajar wanita masih menguasai tempat di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) apabila 58.6 peratus (61,750 pelajar) daripada 105,377 pelajar yang berjaya melanjutkan pelajaran di IPTA bagi sesi pengajian 2010/2011 adalah daripada golongan itu.
format Newspaper
author Utusan Malaysia,
spellingShingle Utusan Malaysia,
Wanita terus kuasai IPTA
author_facet Utusan Malaysia,
author_sort Utusan Malaysia,
title Wanita terus kuasai IPTA
title_short Wanita terus kuasai IPTA
title_full Wanita terus kuasai IPTA
title_fullStr Wanita terus kuasai IPTA
title_full_unstemmed Wanita terus kuasai IPTA
title_sort wanita terus kuasai ipta
publishDate 2010
url http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/1/scan0014.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/
_version_ 1643824364466995200
score 13.153044