Sistem Pengurusan Kualiti (ISO 9001:2000): Manual Kualiti Keltrade Sdn.Bhd. / Nurasby Mohd Azmi

Umum telah mengetahui bahawa pelaburan ke atas Sistem Pengurusan Kualiti (ISO), sebagai tambahan kepada maklumbalas ke atas jangkaan pelanggan, telah menjadi pemangkin kepada kecekapan organisasi, operasinya dan prestasi ekonomi dan seterusnya kualiti produk dan perkhidmatan yang dibekalkan. Standar...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Mohd Azmi, Nurasby
格式: Monograph
语言:English
出版: Universiti Teknologi MARA, Perak 2008
主题:
在线阅读:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/76856/1/76856.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/76856/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Umum telah mengetahui bahawa pelaburan ke atas Sistem Pengurusan Kualiti (ISO), sebagai tambahan kepada maklumbalas ke atas jangkaan pelanggan, telah menjadi pemangkin kepada kecekapan organisasi, operasinya dan prestasi ekonomi dan seterusnya kualiti produk dan perkhidmatan yang dibekalkan. Standard yang baru ini akan membantu kesemua organisasi seperti IKS hinggalah ke peringkat besar di sektor awam dan swasta serta mampu diaplikasikan kepada semua jenis industri, perkhidmatan dan lain-lain. Maka tidak hairanlah Sistem Pengurusan Kualiti ini di pandang serius oleh semua pihak. Kajian telah dilakukan dengan mengkaji secara mendalam tentang sistem pengurusan kualiti yang dijalankan oleh syarikat pembinaan iaitu Syarikat Keltrade Sdn. Bhd. (KSB).