Kualiti perkhidmatan antara pengurusan kontemporari dan perspektif Islam: kajian perbandingan

Kertas kerja ini bertujuan untuk mencadangkan satu rangka kerja teori untuk kualiti perkhidmatan menurut perspektif Islam.Bagi membincangkan tentang konsep ini, maka akan dibincangkan beberapa perkara yang berkaitan dengan tema utama. Pertama, konsep kualiti perkhidmatan menurut perspektif Barat.Ked...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Firdaus, Firman Shakti, Yusoff, Rushami Zien, Md Hussain, Muhammad Nasri, Mohd Asaad, Mohd Norhasni
Format: Article
Language:English
Published: Malaysian Academy of SME & Entrepreneurship Development (MASMED), Universiti Teknologi MARA 2016
Subjects:
Online Access:http://repo.uum.edu.my/21280/1/AEJ%202%201%202016%2078%2088.pdf
http://repo.uum.edu.my/21280/
http://aej.uitm.edu.my/main/index.php/current-issue/volume-2-issue-1-2016/26-kualiti-perkhidmatan-antara-pengurusan-kontemporari-dan-perspektif-islam-kajian-perbandingan
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!