The Relationship Between Service Innovation Management Practices On Performance Within Telecommunications Industry In Malaysia

Persaingan dalam industri telekomunikasi memerlukan syarikat-syarikat perlu lebih inovatif dengan permintaan pelanggan yang cepat berubah untuk mencapai prestasi yang lebih baik. Dalam konteks tersebut, inovasi perkhidmatan memainkan peranan penting dalam proses keseluruhan perniagaan Syarikat....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Taghizadeh, Seyedeh Khadijeh
Format: Thesis
Language:English
Published: 2015
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/31506/1/SEYEDEH_KHSDIJEH.pdf
http://eprints.usm.my/31506/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Persaingan dalam industri telekomunikasi memerlukan syarikat-syarikat perlu lebih inovatif dengan permintaan pelanggan yang cepat berubah untuk mencapai prestasi yang lebih baik. Dalam konteks tersebut, inovasi perkhidmatan memainkan peranan penting dalam proses keseluruhan perniagaan Syarikat. The competition in the telecommunications industry requires companies to be more innovative to align with the fast changing demand of customer to achieve better performance. In such context, service innovation plays a crucial role in company‘s overall business performance.