Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Nasir, Rozita, Mahmud, Rosnaini, Mohd Daud, Shaffe
Other Authors: Ismail, Mohd Arif
Format: Book Section
Language:Malay
Published: Persatuan Teknologi Pendidikan Malaysia 2012
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/26242/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.upm.eprints.26242
record_format eprints
spelling my.upm.eprints.262422014-10-25T05:15:48Z http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/26242/ Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk. Nasir, Rozita Mahmud, Rosnaini Mohd Daud, Shaffe Persatuan Teknologi Pendidikan Malaysia Ismail, Mohd Arif M. Idrus, Rozhan Mahmud, Rosnaini 2012 Book Section PeerReviewed Nasir, Rozita and Mahmud, Rosnaini and Mohd Daud, Shaffe (2012) Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk. In: Amalan Pengajaran dan Pembelajaran Melalui Kepelbagaian Teknologi. Persatuan Teknologi Pendidikan Malaysia, Kuala Lumpur. ISBN 9789834273361 Malay
institution Universiti Putra Malaysia
building UPM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Putra Malaysia
content_source UPM Institutional Repository
url_provider http://psasir.upm.edu.my/
language Malay
author2 Ismail, Mohd Arif
author_facet Ismail, Mohd Arif
Nasir, Rozita
Mahmud, Rosnaini
Mohd Daud, Shaffe
format Book Section
author Nasir, Rozita
Mahmud, Rosnaini
Mohd Daud, Shaffe
spellingShingle Nasir, Rozita
Mahmud, Rosnaini
Mohd Daud, Shaffe
Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
author_sort Nasir, Rozita
title Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_short Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_full Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_fullStr Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_full_unstemmed Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_sort penilaian mata pelajaran literasi ict (ictl) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
publisher Persatuan Teknologi Pendidikan Malaysia
publishDate 2012
url http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/26242/
_version_ 1643828870254690304
score 13.1944895